استاتوس خنده

ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺩﺭﺩ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﻫﺎ ﭼﻨﺪ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯﻣﺎﺳﺖ !
ﺑﺪﺑﺨﺘﺎ ﻫﺮﺟﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻦ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻃﺮﻓﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ :lol:

 

 

 

میدونستین خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن !
فقط بشکن ریز میزنن !
برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم !

 

 

 

شازده کوچولو از سیارشون زنگ زد به روباه گفت :
چرا آدمها اینقدر از هم دیگه بُت میسازن ؟
صدا امد : از بی ادبان !
فهمید اشتباهی شماره لقمان رو گرفته قطع کرد ! :|

 

 

 

 

والا من از هردستی میدم با لگد پس میگیرم .
الکی میگن که از هر دستی بدی با همون دست پس میگیری . . .
فکر میکنن ما خریم :|

 

 

 

 

تو بچگیام یه بار بابا و مامانم دعوا کردن منم رفتم یه عالمه حشره کش زدم به خودم که بمیرم . . .
وصیت نامه هم نوشتم تازه ، توش حلالشون کردم که عذاب وجدان بگیرن ! :D

 

 

 

 

واستا دنیا من میخوام پیاده شم !

- همینجا ؟
+ بله لطفا ! چند میشه ؟
- کجا سوار شدی ؟
+ دهه شصت بود !
- برو داداش… صلوات بفرست . . .

 

 

 

 

بالاخره امروز نوک اتودی رو که دوستم کلاس چهارم ابتدایی فرو کرده بود تو رون پام رو دراوردم !
امیدوارم هنوز نتونسته باشه سر پرگارم رو از باسنش دربیاره :D

 

 

 

 

 

دیوونه شدم از بس که خیره شدم به عکس روی دیوار . . .
چقدر سخته آدم اینقدر به عکس خودش نگاه کنه اما هیچ نقطه ضعفی پیدا نکنه ! :D

 

 

 

 

سرگذشت کلمه “ سلام ” به مرور زمان دراس ام اس
سلام علیکم
سام علیکم
علیکم
سلام
سلم
سم
س


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392 | 14:18 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.